perjantai 21. syyskuuta 2012

Deiteille idolin kanssa?


Myönnä pois. Sinäkin olet joskus unelmoinut kuumista deiteistä idolisi kanssa. Minä ainakin olen. Ensin tuli New Kids on The Blockin Joe, sitten Leonardo DiCaprio ja aivan yllättäen ihastuin viime kesän festareilla palavasti Pariisin Kevään Arto Tuunelaan.

Mutta yllätys yllätys, mitään ei ole koskaan tapahtunut. Lähimmäksi idoliani olen päässyt, kun Arto halasi minua Jurassic Rockin lähetyksessä, ja itse asiassa vasta silloin tajusin, että aaahhh, taidan olla ihastunut häneen. Sellaista se liiallinen miehinen läheisyys teettää, yksi halaus ja olen mennyttä...

 No anyway. Olisi oikeasti ihan kiva tietää, onko tavallisella tallaajalla edes mitään tsäänssejä kuumiin rokkipoikiin tai starboihin, joilla riittää ihailijoita vaikka muille jaettavaksi. Koska tämä ja muun muassa se, että miten sinne bäkkärille oikeastaan pääsee, on kovasti askarruttanut minua ja Annea, päätimme kutsua paikalle muutaman rokkipojun konsultoimaan meitä aiheesta.

Siispä huomisessa YleX Viikonlopun lähetyksessä (klo 13-17) Lapkon Ville Malja ja Yournalist-yhtyeen Oskari Ruohonen puhuvat suorat sanat siitä, miten rokkareita oikeasti isketään. He paljastavat myös sen, kannattaako idolille kertoa suoraan ihastumisestaan vai ei.
Toinen kundeista on myös seuraa vailla, joten kannattaa olla kuulolla. Ehkä juuri tänään sinä voit iskeä oman idolisi ;)

xoxo 

Inari

 

1 kommentti:

  1. Itseasiassa nyt kun aloin oikein miettiä asiaa niin en ole koskaan ajatellut moista ainakaan kovin tietoisesti, ehkä joskus aivan kivikaudella teininä.
    Nautin kyllä taiteesta esittäjän kauneudesta etc, mutta kun hetken tuumailee millaisia haittapuolia esimerkiksi johonkin kuumaan nais-starbaan sekaantumisella minkäänlaisella fyysisellä tasolla olisi- jos se nyt saisi itsensä psyykattua tilaan, jossa kuvittelisi tällaisen apinan kelpaavan jonkinlaiseen kanssakäymiseen,- niin ymmärtää kyllä äkkiä miksi normaalin taviksen ei kannata edes haaveilla moisesta. Olen ehkä liian "looginen"/ estynyt moiseen edes haavetasolla.
    Ajatuskin puistattaa. *hrrkele*

    VastaaPoista