keskiviikko 31. lokakuuta 2012

XTyylin julkkisystäväkirjassa: Uniikki - pelkissä boksereissa


 Joo tiedetään, tässä kuvassa Uniikilla on vaatteet päällä, mutta lueppa alla olevaa tekstiä. Sitä skriivaillessa kundi on ollut lähes ilkosillaan...

Uniikki valmentaa miniräppäreitä parhaillaan telsussa pyörivässä Ankka Räp -ohjelmassa, joten mikäs voisikaan olla parempi ajankohta pyytää häntä skriivailemaan myös meidän julkkisystäväkirjaan. 

Muista tsekata myös muut XTyylin julkkisystäväkirjapäivitykset mm. Brädiltä, Sauli Koskiselta, Stam1nalta, Jannika B:ltä...

xoxo
Inari

Ps. Tulevana lauantaina mennään YleX Viikonlopussa räbäytysmeiningillä Räpin SM -skabojen kunniaksi. Vieraana mm. kisan tuomarit Pyhimys ja DJ Slow. Ole kuulolla klo 13-17.

Nimi: Dan Ahti Tolppanen eli Uniikki

Lempinimi: Däni

Asuinpaikka: Helsinki

Lempiväri: Punainen

Lempiruokani: Panang Curry naudanlihalla

Lemmikkini: -

Lempiartistini: Rick Ross

Unelmoin: Siitä että pääsen kahden viikon kuluttua lomalle lämpimään

Olin koulussa:  Villi ja aina äänessä mutta tärkeitä olivat myös hyvät arvosanat

Minusta tulee isona: Monen alan taitava businessmoguli :D

Ensi-ihastukseni oli:  esikoulussa, nimi taisi olla Hanna :)

Tyhmintä, mitä olen koskaan tehnyt: Tapellut turhaan

Jos saisin muuttaa maailmassa jotain, muuttaisin ihmisten asenteita positiivisemmaksi ja suvaitsevammaksi koska se ratkaisisi nii monta konfliktia ja meillä kaikilla olisi parempi olla täällä

Aikakoneella matkustaisin vuoteen: 2100, olisi mielenkiintoista nähdä teknologian ja ihmisen kehitys sekä miten älyttömäksi tämä maailma on mennyt.
Olen parhaimmillani, kun...: saan tehdä jotain luovaa ilman mitään rajoitteita

Itkin viimeeksi..., koska: en oikeasti muista

Rakastan: Mun perhettä, ystäviä ja mun duunia

Paras ystäväni on: olen siitä onnellisessa asemassa että niitä on ueampia

Ottaisin mukaani autiolle saarelle: Mun kaikki rakkaat ja paljon hyvää musaa

Taskustani löytyy juuri nyt: ei mitään, mulla on jalassa vaan bokserit

Minut saa suuttumaan:  selän takana toisista pahaa puhuminen ja epärehellisyys

Haluaisin matkustaa: avaruuteen

Viimeisin tekstiviestini lähti (kenelle?), mitä se koski: eräälle kivalle tytölle ja se koski musiikkia

Arvosana elämälleni (1-10)on:
9+

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti