maanantai 1. lokakuuta 2012

XTyylin Julkkisystäväkirjassa: Brädi

Tällä viikolla XTyylin julkkisystäväkirjaan raaputteli salojaan rähinä-räppäri Brädi. Kerro meille, kenet sinä haluaisit saada julkkisystäväkirjaan?
xoxo
Inari


Nimi: Henkkareissa Kari Olavi Härkönen - lavalla ja studiossa Brädi

Lempinimi: Kapa


Asuinpaikka:
Lahti

Lempiväri: Ihan 'päivän kunnon' mukaan. Pidän väreistä ylipäänsä.

Lempiruokani: Perinteinen kotiruoka. Toki myös muun maailman maut maistuvat, olen kaikkiruokainen.

Lemmikkini: Pieni ja valloittava tricolor-chihuahua -tyttö.

Lempiartistini: Näitäkin on paljon, mutta sanotaan vaikkapa amerikkalainen rap-artisti Common. Hieno mies myös musiikin ulkopuolella, arvostan tekemisiään ja arvojaan musiikin lisäksi.

Unelmoin: Omasta perheestä ja pitkästä urasta rakastamani hiphop-musiikin parissa.

Olin koulussa:  Villi, mutta kuitenkin kiltti ja välkky poika. Olin monessa mukana, mutta hyvät arvosanat saivat opettajat katsomaan paljon sormien läpi!

Minusta tulee isona: Suomalaisen hiphop-musiikin grand old man. Toivottavasti myös jonkin siistin tyypin isä.


Ensi-ihastukseni oli: Luokkatoverityttö ala-asteella. Harrastimme ujoa kirjeenvaihtoa jonkin aikaa..

Tyhmintä, mitä olen koskaan tehnyt: Suutuspäissäni seinään mojautus sillä seurauksella, että käsi murtui ja mikkikäsi oli kipsissä hyvän tovin. Siinä sitä sitten opeteltiin vasurista oikeakätiseksi pakon edessä..sen jälkeen ei ole tullut muksittua.

Jos saisin muuttaa maailmassa jotain, muuttaisin elämän lähtökohdat täällä hiukan tasaisemmiksi. On sydäntäsärkevää, kuinka erilaisista lähtökohdista täällä ponnistetaan. Elastisen taannoinen reissu Keniaan Nenäpäivän merkeissä on jotain sellaista, mitä mä ilman muuta haluaisin tehdä myös.

Aikakoneella matkustaisin vuoteen? Koska? :
Tulevaisuuteen en halua kurkistella, mutta ihan vaikka omien isovanhempien nuoruuden aikoja olisi hauska vakoilla. Jotenkin tuntuu, että elämä silloin on ollut niin mahtavan viatonta ja rehtiä.
 

Olen parhaimmillani, kun...: olen lavalla esiintymässä, tekemässä rakastamaani duunia.

Itkin viimeksi elokuussa häissäni, koska oli niin upea päivä tärkeimpieni keskellä. Se oli hurjan tunteellinen päivä, monella tasolla.

Rakastan:
Mun vaimoa, läheisiä ja ystäviä. Rakastan myös mun työtäni. On etuoikeus elää sillä mitä rakastaa.

Paras ystäväni on:
Kullanarvoinen.

Ottaisin mukaani autiolle saarelle:
Vaimon, ruokaa ja juomaa, musiikkia, lukemista, urheiluvälineitä ja studiokamat. Olisi varmaan inspiroiva paikka - ja aikaa nauhoittaa!

Taskustani löytyy juuri nyt: Puhelin, lompakko ja pienet kuulokkeet.

Minut saa suuttumaan: Epäoikeudenmukaisuus. Kaksinaamaisuus. Petturuus.

Haluaisin matkustaa: Lämpöön ja rauhaan - kohteella ei niin ole väliä. Häämatkamme on onneksi vasta tulossa!

Viimeisin tekstiviestini lähti (kenelle?), mitä se koski:
Lahden Pelicansin maalivahti Joonas Kuuselalle, kyselin onko hänellä mulle ylimääräisiä treenipaitoja, haha!

Arvosana elämälleni (1-10)on: 10.

 

2 kommenttia: