torstai 24. tammikuuta 2013

UMK:n sovituskopissa

Tänään käynnistyy UMK:n toinen livelähetys. Tänään siis kaksi kilpailijaa saa finaalipaikan, kolme pääsee semifinaaliin taistelemaan viimeisistä finaalipaikoista ja yksi tippuu kisasta pois.

Mun osalta tää tarkottaa tietty uutta asukokonaisuutta, jota eilen soviteltiin stylisti Tommy Kilposen kanssa Circuksessa.

Tommy oli valinnut mulle kaksi vaihtoehtoa. Ensimmäinen oli kreisi taiteilijatyttö -look: Marimekon hame, Minna Parikan kengät, Cosin jakku ja Tiia Vanhatapion suunnittelema kypärämyssyhässäkkä. Lilat sukat Tommy oli löytänyt kirpparilta!

Tälle päähineelle sanoin kyllä aika suorilta käsin ei. Mutta saiko Tommy suostuteltua mut laittamaan sen päähäni, no tänään se selviää jo UMK etkoilla Yle Areenassa klo 20:45 UMK+ -lähetyksessä.           


Toinen vaihtoehto oli tuttu ja turvallinen Karen Millenin mekko, joita mulla on ollut jo pari ylläni UMK:n tiimoilta. Kumpaa diggailet enemmän?


Mä liputin ehdottomasti näiden Minna Parikan pinkkien kenkien puolesta enemmän, vaikka pupun korva -kengät on äärettömän suloiset! Pastellivärit ei vaan ole ihan mun juttu, joten saa nähdä, kumpaan taivutaan.


Tommy tais mennä kevyesti sekaisin kenkäkaupassa ja toi sovitukseen ihan ruhtinaallisen määrän kenkiä. Yhdistävänä tekijänä kaikissa kengissä oli tietysti äärettömän korkeat korot. Kiva.

Tommy kävi sovitukset joikasen artistin kanssa läpi vielä eilen keskiviikkona, joten duunia tällä stylistilla oli enemmän kuin tarpeeksi. Onneksi stressi helpottui, kun mies sai päähänsä Krista Siegfrdisin pinkin peruukin <3

Kivaa UMK-iltaa!

-Anne

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti