tiistai 25. joulukuuta 2012

XTyylin julkkisystäväkirjassa: Myöhästelijät saavat Ville Gallen suuttumaan

Joulun toivotukset JVG:n Ville Gallelta lähtee XTyylin julkkisystäväkirjamuodossa. Viel Spass!

xoxo Inari

Nimi: Ville Galle

Lempinimi:
Galis

Lempiväri:
Punainen


Lempiruokani: Äiskän risotto

Lemmikkini:
Ei ole omaa lemmikkiä

Lempiartistini:
Tällä hetkellä Asap rocky & Kendrik lamar

Unelmoin:
Maailman ympäri -matkasta

Olin koulussa:
Melko vilkas ja huono opiskelija

Minusta tulee isona:
Mä oon jo iso

Ensi-ihastukseni oli: 
Joku tyttö ala-asteella  ja Pam Anderson, haha!

Aikakoneella matkustaisin vuoteen
1995 torille juhlimaan Jutin kanssa

Olen parhaimmillani, kun...: Pelataan Fifa 2013 -peliä

Itkin viimeksi, kun:
meni tyttöystävän kanssa suhde poikki.

Paras ystäväni on:
Monia parhaita, mut heitetään nyt Jare mun bändikaveri

Ottaisin mukaani autiolle saarelle:
Ipadin

Taskustani löytyy juuri nyt:
Kännykkä

Minut saa suuttumaan:
Jos joku myöhästelee

Haluaisin matkustaa:
Kuubaan

Viimeisin tekstiviestini lähti mitä se koski:
Muistutin Junoa et sil on tänään Mäk Gäliksenkaa yhteiskeikka illalla!

Hyvää Joulua ja uutta vuotta kaikille T. Ville Galle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti