lauantai 8. joulukuuta 2012

Pressipäivän kulissien takana


Tiistaina oli iso päivä, sillä silloin järjestettiin UMK:n pressitilaisuus. Siellä julkistettiin jatkoon päässeet 12 kilpailijaa, joten paikalla oli pressiä ja bändejä ja Ylen väkeä ja vaikka ketä. Me juonnettiin Ilen kanssa toi tilaisuus ja tässä kuvassa pohditaan, mitä siellä sanotaan. Mä olin jo ehtinyt käydä maskissa ja olin saanut Sinkkuelämää Carrien kampauksen, kun mimmillä oli suurinpiirtein saman pituset hiukset kuin meikäläisellä nyt. Ei se ehkä ihan niin kikkaralle taipunut, mutta melkeen :)


Ile joutui isumaan maskissa noi 1/3 siitä ajasta, mitä mä siellä vietin. Kai mussa on sitten enemmän fiksailtavaa. :) Pirteä mies sitä huolimatta, että hän oli joutunut heräämään jo klo 4:00 ja juontamaan YleX Aamua. Mä olin aivan megaväsynyt, vaikka herätys oli ollut vasta kasilta.



Ta-daa! Näin syntyi maskin ja stailaamisen jälleen edustava UMK:n juontajakaksikko. Stailisti Tommy Kilponen oli käynyt metsästämässä mulle hädissään tän mekon edellisenä päivänä, sillä alunperin pressiin suunniteltu mekko ei ollutkaan saatavilla. Ei mikään pöllömpi kolttu, ainakaan mun mielestä!


Ile sai kaulaansa suloisen rusetin.


Näillä 15cm koroilla varustetuissa nilkkureissa mä horjuin ympäri pressitilaisuutta ja puolentoistatunnin seisomisen jälkeen päkiät oli täysin tunnottomat. Oli melko villi tunne kävellä ilman kenkiä tuntematta päkiöitä, mutta komealta näytti. Ilen kengillä ei paljon lumihangessa kahlailtu, mutta pramiat popot siitä huolimatta.


Tietty mulla oli niissä vähän tän oikeen puoleisen kuvan fiilis, paitsi etten keräillyt autoja. Ja mulla oli onneks vähän enemmän vaatteita päällä.

Kivaa viikonloppua!

-Anne

2 kommenttia:

  1. ai vitsi Anne, toi mekko ON hyvännäkönen! :D oikeesti, wau :)

    VastaaPoista
  2. anne on sairaan syötävän hyvänäköinen gimma:)

    VastaaPoista